Türkiye, Avrupa Ülkeleri Arasında Dijital Reklam Yatırımı “En Fazla Büyüyen Ülke” Oldu
En başarılı dijital reklamların ödüllendirildiği MIXX Awards Europe 2023’te Türkiye toplamda 5 ödülün sahibi oldu.
Eskişehirli İşletmeler Dijital Pazarlama İletişimini IAB İle Öğrenecekler.
Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı Başlıyor
Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı.
22 kategoride yapılan 739 başvuru ve 431 kampanya arasından 162 başvuru ve 55 kampanya ödüllendirildi.
2023 yılında sektörde en çok kullanılacağı öngörülen kelime “Yapay Zeka” olurken, “Seçim” kelimesi de ülke gündeminde en çok kullanılacak kelime olarak seçildi.
2026 İtibariyle Perakende Medya Hacminin Avrupa'da 25 Milyar Euro'yu Bulacağı Tahmin Ediliyor
2022'nin İlk Yarıyılında Medya ve Reklam Yatırımları 17 Milyar 107 Milyon TL'ye Ulaştı.
“Bize Her Yol Dijital” dediler, Unichallenge Tech'te Buluştular.