Dijitalde markanın içerik süreçlerine dair hangi toollar kullanılmalı?
İlgili toolların etkili kullanımı
Elde edilen verinin içerik stratejisine dönüştürülmesi
İçerik stratejisinin alt konseptlere dönüştürülmesi
Arama Motoru Optimizasyonu
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
SEO Nedir?
Arama Motorları Geçmişi
Google Güncellemeleri
SEO vs. Diğer Kanallar
Kelime Araştırması
Kullanıcı Davranışına Göre Arama Sorguları
Zengin Kartlar
Google Sayfamı Nasıl Görüyor?
Arama Motoru Reklamları (Ön Kayıt)
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
Kampanya Yapılandırma
Reklam Sıralaması ve Kalite Puanı
Yatırım Getirisi, Hedef ve Dönüşüm Takibi
Esnek Teklif Stratejileri
Görüntülü Reklam Ağı Kampanyaları
Görüntülü Reklamlar
Yeniden Pazarlama
Diğer Kampanya Türleri
Reklam Performansı Takibi
Yardımcı Araçlar ve Raporlama
Soru/Cevap
Dijital Medya Planlama
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
Medya planlama stratejinin neresinde?
Medya planlama ne zaman yapılır? Başlarken nelere ihtiyaç vardır? (Ratecard, hedefler, vb.)
Hazırsın hadi başlayalım = medya planını çıkarma ve doğru planlama
Ölçümleme: Raporlama + Optimizasyon
Başarı kriterleri (unutmamamız gerekenler)
Örnekler
Workshop
Dijital Varlık Yönetimi (Ön Kayıt)
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
1. Bölüm
Dijital Varlıklara Temelden Giriş : Kazanılan - Sahip Olunan - Satın Alınan Mecralar
Bu Mecralar birleşirse ne olur?: Omnichannel "Bütüncül" Pazarlama
Çoklu Kanallı İletişimde Tüketici Deneyimi Nasıl Özelleştirilir? Markalar Her Kanalda Aynı Tonda mı Konuşmalı?
Peki Bu Kanallar Nasıl ve Kim Tarafından Yönetilmeli? (Şirket içindeki farklı departmanlar nasıl yönetilir? Dış kaynak kullanımı (Ajans, 3.parti yönetimi)
2. Bölüm
KPI nasıl belirlenir? Ölçümleme nasıl yapılır? Hangi araçlar kullanılabilir?
İleride Bizi Neler Bekliyor?
Vaka Analizleri
Workshop
Espor Pazarlaması (Ön Kayıt)
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
Oyun’dan Espor’a nasıl geldik?
Dijital Oyun ve Espor nedir?
Global ve Yerel Sektör bilgileri
Dijital Oyun ve Espor içeriğinin önemi
Markaların ve Tüketicilerin Dijital Oyun ve Espor Ekosistemindeki Yeri
Soru/Cevap
E-Ticaret'te Satışa Giden Yolu Tasarlamak
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
Eticaret sitelerinde ürün detay sayfası nasıl olmalı?
Ürün detayda görsel, metin ve video içerik ziyaretçiyi harekete geçirmeye yönelik nasıl kullanılır?
Ziyaretçinin satışa dönüş oranını düşüren etkenler nelerdir ve bu etkenler nasıl çözümlenir?
Google Analytics ile Veri Okuma ve Anlamlandırma
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
Veri nedir?
Veri toplama nedir?
Veri toplarken ve okurken dikkat edilmesi gerekenler
Kişisel veri nedir?
Google Analytics nedir?
Google Analytics veriyi nasıl toplar?
Google Analytics geçmişi
Google Analytics sözlüğü
Google Analytics raporlarını inceleme
Realtime Reports
Audience Reports
Acquisition Reports
Conversion Reports
Google Analytics Workshop
Görselleştime (Google Data Studio)
DataStudio v2.0 - Big Query - Looker
Markaların Dijital Kreatif Yönetimi
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
GÖREV DAĞILIMLARI
MARKA
AJANS
Account Ekibi
Strateji Ekibi
Kreatif Ekip
Tasarım Ekibi
Sosyal Medya Ekibi
2. BRIEF SÜRECİ (MARKA)
Pazar Araştırması
Ürün (AR&GE)
Hedef Kitle
Brief Hazırlığı
Brief Toplantısı
3. DEBRIEF SÜRECİ (AJANS)
İç Ekiplerin Brieflenmesi (Account)
Strateji
Kreatif
Sosyal Medya
Tasarım
STRATEJİK YAKLAŞIM
Benchmark
Rekabet Analizi
Hedef Kitle Analizi
Çıkarımlar
Stratejik Yaklaşım
B2B & B2C İletişimi
İçgörüler
Tone of Voice
Personalar
SWOT
TOWS
Sektörel Tansiyonlar
Acı Noktaları
Motivasyonlar
Stratejik Çözüm
KREATİF ÇÖZÜM
Kreatif Yaklaşım
Çatı Fikir
Örülü Fikirler
Segmente Kırılımlar
Yaratıcı Mecra Kullanımı
SOSYAL MEDYA YAKLAŞIMI
Mecra Kırılımları
Öne Çıkan SM Trendleri
İçerik Stratejisi
Kanal Stratejisi
Influencer İletişimi
Real Time İletişim
Özel Gün İletişimi
TASARIMSAL DOKUNUŞ
KV
Proje Görselleri
Online İletişim
Offline İletişim
SM Mecra Dinamikleri
4. DEBRIEF BULUŞMASI
Revizyon Süreci
Proje Onayı
Prodüksiyon Süreci
Final Product
YAYIN
5. WORKSHOP
Performans Pazarlaması (Ön Kayıt)
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
İçerik:
Performans Pazarlaması Nedir?
Ölçümleme Temelleri ve KPI’lar
En Önemli Performans Kanalları
Google
Facebook
Retargeting
Affiliate
Diğerleri
Soru/Cevap
Programatik Masterclass (Ön Kayıt)
Tarih: Tarih önümüzdeki günlerde açıklanacaktır, ön kayıt formunu doldurabilirsiniz.
1.GÜN
Medya Planlama
Medya Planlamanın Evrimi
Geleneksel'den Programatik'e Giden Yol
Medya Planlama, Stratejinin Neresinde?
Medya planlama ne zaman yapılır?
Medya planını çıkarma ve doğru planlama
Ölçümleme: Raporlama + Optimizasyon
Başarı Kriterleri
Örnekler
Programatik Satın Alma
Programatik Satın Alma nedir?
RTB nedir? Teklif mekanizması nasıl çalışır?
Yayıncı tarafında Waterfall'dan Header Bidding'e
Programatik Satın Alma Türleri (Open exchange, Private auction, Fixed deal, Guaranteed)
Sistem nasıl işler? DSPler & SSPler
Quiz
2.GÜN:
Veri Kaynakları, Veri Toplama Türleri
Veriye Dayalı Planlama: Veri, Programatikte Nasıl Kullanılır?
Programatik, reklam yatırımlarının geri dönüşünü (ROI) nasıl etkiler?
1979 -1988 yılları arasında Komili’de sırasıyla Bölge Müdürlüğü, Genel Satış Müdürlüğü ve Genel Müdürlük görevlerinde bulundu.
1988 yıllında Hacı Şakir Pazarlama A.Ş. Genel Müdürlüğü görevine atandı, 1991 yılındaki Colgate-Palmolive ortaklığına kadar bu görevine devam etti.
1991 -1999 yılları arasında Colgate-Palmolive Türkiye’de Satış Direktörlüğü ve Genel Müdürlük görevlerini üstlendi.
Halen Colgate-Palmolive Türkiye Yönetim Kurulu Üyeliği ve Tribal Sahada Pazarlama A.Ş. Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini sürdürmekte, diğer yandan hem kozmetik ve temizlik hem de reklam sektörlerinin gelişimi adına birçok önemli derneğin ve oluşumun liderliğini üstlenmektedir.
Sivil Toplum Kuruluşları’ndaki görevleri;
Kozmetik ve Temizlik Ürünleri Sanayicileri Derneği Başkanı
TOBB Kozmetik ve Temizlik Ürünleri Sanayi Meclisi Başkanı
Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı
Reklam Özdenetim Platformu Başkanı
DPİP (Dijital Pazarlama İletişimi Platformu) Platform Başkanı
Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) Yönetim Kurulu Üyesi
IAB TR is a separate, independently organized and operated organization, which is part of Interactive Advertising Bureau’s global network of businesses, but it is not owned, controlled, or operated by the Interactive Advertising Bureau, Inc. “IAB,” “Interactive Advertising Bureau,” and related trademarks and materials used are under license.”
Yukarıda yer alan ve kendi özgür iradem ile paylaştığım iletişim bilgilerimin, İNTERAKTİF REKLAMCILIK DERNEĞİ hakkında etkinlikler, tanıtımlar, ve yeniliklerden öncelikli olarak haberdar olmak üzere SMS, e¬‐posta, telefon, çağrı merkezleri, IVR, beacon ve sair iletişim araçları üzerinden tüm iletişimlerini almaya, bilgilendirilme , tanıtım, duyuru vs konularında , bana e-posta ve/veya sms yolu ile bilgi verilmesi ve/veya bu amaçla ticari anlamda her türlü iletişim vasıtası ile tarafıma ulaşılması konusundaki faaliyetler ve yapılacak tüm bildirimler için kullanılması konusunda , İNTERAKTİF REKLAMCILIK DERNEĞİ (Adres,vergi ve mersis no,telefon no,e-mail ) ’ne süresiz olarak muvafakat (izin) verdiğimi beyan ederek bu muvafakatname ile verdiğim izni dilediğim zaman yukarıda yazılı iletişim kanallarından herhangi birine ulaştıracağım tek taraflı bir bildirim ile dilediğim zaman sona erdirebileceğim konusundaki yasal haklarımla ilgili bilginin de açıkça verildiğini ve bu koşullarda söz konusu tanıtım ve bilgilendirme kampanyasına kendi isteğimle, hiçbir baskı ve telkin olmaksızın katılmayı kabul ettiğimi ve konu hakkında hiçbir tereddüde yer vermeyecek şekilde riskler konusunda da bilgi sahibi olarak, bu konudaki tüm şikayet haklarımdan ve ayrıca diğer mevzuat çerçevesinde tarafıma tanınmış bulunan tüm,cezai,hukuki ve mali şikayet haklarımdan da vazgeçtiğimi, aydınlatılmış açık rızam ile onay ve muvafakat (izin) verdiğimi gayri kabili rücu olarak beyan kabul ve ikrar ederim.
Bu bağlamda, gerek 6698 sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” ve gerekse ,6563 sayılı “Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun” çerçevesinde bana tanınan şikayet haklarımın hiçbirini İNTERAKTİF REKLAMCILIK DERNEĞİ aleyhine kullanmayacağımı ve kendilerine karşı şikayette bulunmayacağımı , ayrıca ;İşbu muvafakatname kapsamında tarafıma gönderilecek tüm sms ve e-mail mesaj vs içerikleri ile ilgili olarak üçüncü kişi/kişilerden herhangi bir şikayet, talep, iddia gelmesi durumunda,ve/veya takdiri tamamen kendisine bağlı olarak İNTERAKTİF REKLAMCILIK DERNEĞİ ’nin işbu muvafakatname konusu tüm iletişimi tek taraflı olarak durdurma haklarının olduğunu ve bu durumda, İNTERAKTİF REKLAMCILIK DERNEĞİ ’nin tarafıma karşı her ne ad altında olursa olsun herhangi bir tazmin yükümlülüğü altına girmeyeceğini kabul ettiğimi de , yine gayri kabili rücu olarak beyan kabul ve ikrar ederim.