Gelişen teknoloji ve trendler hem tüketim alışkanlıklarını değiştirirken iletişim paradigmalarını, iş yapış şekilerini ve pazarlama kanallarını adeta yeniden yaratıyor. Bankalararası Kart Merkezi (BKM)'nin Nisan 2020'de açıkladığı verilere göre pandemi döneminin başında Türkiye'de 5 milyon kredi kartı ilk kez eticaret ile tanıştı.* Bu dönüşen sistemde dijital tüketiciyle etkileşime geçmek isteyen işletmeler için pazarlama iletişimi kuralları da değişiyor. Eticaret'te Pazarlama İletişimi Uzmanlık Programı, bu dönüşümü anlatmak ve Eticaret'te var olmak, fark yaratmak için bilinmesi gerekenleri katılımcılarıyla buluşturmak üzere tasarlandı.

Kaynak: https://bkm.com.tr/wp-content/uploads/2020/01/bkm_nisan_aylik_bb.pdf

Program Sonunda:

  • Programın %80 devam koşulunu yerine getirerek tamamlayan katılımcılar IAB tarafından verilecek IAB Avrupa onaylı Katılım Belgesi almaya hak kazanır. 
  • Tüm koşulları (%80 Devamlılık, Final Sunumlar) yerine getiren katılımcılar  BÜYEM tarafından online olarak Yeterlilik Sertifikası almaya hak kazanır.

Programın Platformu:

Eğitimler Zoom üzerinden yapılacaktır. Derslere erişim linki derslerden önce katılımcılarla paylaşılacaktır.

Programa Kimler Katılmalı?

  • Şirketlerin Eticaret departmanlarında çalışan Eticaret profesyonelleri
  • Eticaret konusunda gelişim hedefleyen şirketlerin yöneticileri
  • Eticaret'te pazarlama iletişimi hakkında bilgi sahibi olmak isteyen sektör profesyonelleri
  • Eticaret alanında kariyer yapmayı düşünen üniversite öğrencileri
  • Eticaret alanında kendi işletmesini kurmak ve geliştirmek isteyen girişimciler

Ne Beklemelisiniz?

  • Program, e-ticaret'in farklı bileşenleri hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlayarak sektör profesyonelleri ile tanışma ve deneyimlerinden öğrenme imkanı sunmaktadır. Bu sayede e-ticaret stratejisi geliştirmek için kapsayıcı bir bakış sunmaktadır. Öte yandan program boyunca e-ticaret sitesi kurulumunun teknik detaylarına veya çeşitli araçların kullanım şekline yönelik teknik bir uygulama yer almayacaktır. Uygulamalar, e-ticaret'in iletişim stratejisini ve iş modelini geliştirmeye yönelik olacaktır.

Program Çıktıları:

  • Müşteri Satın Alma Yolculuğu'nda Eticaret'in yeri ve önemi hakkında bilgi sahibi olurlar.
  • Eticaret'te pazarlama iletişimi yöntem ve stratejileri hakkında bilgi sahibi olurlar. • Eticaret'te markalaşma sürecini, kişisel ve kurumsal marka yönetimini anlarlar.
  • Dijital pazarlama iletişiminde kullanılan popüler uygulama ve platformlarla ilgili bilgi edinirler.
  • Türkiye'den ve Dünya'dan örnek vakaları inceleyerek, yorumlarlar.
  • Eticaret'te pazarlama iletişimi ekosistemini ilgilendiren tüm konularda gelecek ve trendler hakkında bilgi sahibi olurlar.

Eğitimle ilgili ayrıntılı bilgi için lütfen tıklayın.