Gelişen teknoloji ve trendler hem tüketim alışkanlıklarını değiştirirken iletişim paradigmalarını, iş yapış şekilerini ve pazarlama kanallarını adeta yeniden yaratıyor. Bankalararası Kart Merkezi (BKM)'nin Nisan 2020'de açıkladığı verilere göre pandemi döneminin başında Türkiye'de 5 milyon kredi kartı ilk kez eticaret ile tanıştı.* Bu dönüşen sistemde dijital tüketiciyle etkileşime geçmek isteyen işletmeler için pazarlama iletişimi kuralları da değişiyor. Eticaret'te Pazarlama İletişimi Uzmanlık Programı, bu dönüşümü anlatmak ve Eticaret'te var olmak, fark yaratmak için bilinmesi gerekenleri katılımcılarıyla buluşturmak üzere tasarlandı.
Kaynak: https://bkm.com.tr/wp-content/uploads/2020/01/bkm_nisan_aylik_bb.pdf
Program Sonunda:
Programın Platformu:
Eğitimler Zoom üzerinden yapılacaktır. Derslere erişim linki derslerden önce katılımcılarla paylaşılacaktır.
Programa Kimler Katılmalı?
Ne Beklemelisiniz?
Program Çıktıları:
Eğitimle ilgili ayrıntılı bilgi için lütfen tıklayın.